You are currently viewing 10 motive pentru care ar trebui sǎ treci chiar acum pe VoIP

10 motive pentru care ar trebui sǎ treci chiar acum pe VoIP

VoIP (Voice over Internet Protocol) este o tehnologie modernă care îţi permite să efectuezi apeluri telefonice prin rețele locale (LAN) sau pe internet. Deși VoIP-ul a devenit popular recent în întreaga lume, este prezent chiar de la începutul anilor ’70.

Centrala telefonicǎ VoIP îţi transformă vocea în pachete mici de date. Destinatarul primește aceste pachete pe internet. La celǎlalt capǎt, receptorul decodează datele din nou în voce.

Mii de corporaţii din întreaga lume îşi modernizeazǎ zilnic sistemele de comunicare, personalizându-le dupǎ nevoile lor. Dacǎ te întrebi de ce ar trebui sǎ treci şi tu de la telefonia mobilǎ sau fixǎ la una VoIP, te invitǎm sǎ descoperi toate cele 10 motive în materialul de mai jos:

1. Apelurile VoIP sunt mult mai ieftine

Deoarece apelurile telefonice VoIP sunt efectuate prin Internet și rețeaua de date existentă, apelurile locale între angajați, indiferent de locația lor, sunt gratuite. Apelurile internaționale către alte țări costă o parte din tarifele percepute de operatorii de telefonie, scăzând astfel factura lunară în mod considerabil.

2. Centrala telefonicǎ VoIP preia toate apelurilor telefonice, chiar dacǎ sunǎ 2, 10 sau 100 de clienţi în acelaşi timp

Telefonul tǎu nu va mai suna ocupat niciodatǎ, prin urmare nu mai pierzi nici un client.

3. La instalarea unei centrale telefonice VoIP nu sunt necesare investiţiile costisitoare în echipamente tehnice suplimentare

Laptop-ul de la birou şi o pereche de cǎsti cu microfon sunt de ajuns. Dacǎ e tehnologie de ultimǎ orǎ nu înseamnǎ cǎ trebuie sǎ fie şi costisitoare.

Serviciile de telefonie VoIP sunt gǎzduite pe servere proprii şi sunt monitorizate 7 zile din 7.

Centrale telefonice VoIP

4. Ți-ai dorit vreodată să poți gestiona mesageria vocală la fel ca e-mailul?

Cu acordul clienţilor, centralele telefonice VoIP îţi înregistreazǎ toate apelurilor telefonice 24 din 24 de ore.

Le poţi asculta oricând, le poţi pǎstra pe cele cu adevǎrat utile pentru dezvoltarea afacerii tale sau le poţi şterge definitiv.

5. Integrare facilǎ cu software-ul pe care îl foloseşti deja

Fiind un serviciu bazat pe internet, VoIP-ul poate fi integrat cu uşurinţǎ cu alte aplicaţii. De exemplu, agenţii de vânzǎri pot apela rapid clienții din aplicația lor sau pot lua notițe și pot atașa note vocale perfect prin intermediul VoIP. De asemenea, integrarea cu un CRM poate fi realizatǎ în mod facil chiar şi de la distanţǎ.

6. VoIP este o asigurare pentru clienţii tǎi cǎ primesc ceea ce vor

Nimănui nu-i place să fie pus în așteptare sau să fie transferat în mod constant între departamente pentru a ajunge la o persoană.

Tehnologia VoIP îi permite clientului ce departament sau ce angajat sǎ aleagǎ.  

7. Secretara virtualǎ

O voce de actor înregistratǎ profesional, extrem de convingǎtoare, va transmite oamenilor mesaje tale prestabilite sau va solicita înregistrarea mesajelor vocale. Centrala telefonicǎ VoIP te ajutǎ astfel sǎ ai o imagine de corporaţie.

8. Afacerea ta preia cererile clienţilor şi în afara orelor de program

În afara orelor de program sau în timpul Sǎrbǎtorilor legale, clienţii tǎi îţi pot transmite mesaje importante. Astfel, vei obţine cereri din partea acestora chiar şi în afara orelor de program, cereri pe care le vei putea prelucra ulterior când se va reveni la programul de lucru.

9. Upgrade-ul la VoIP se face uşor şi fǎrǎ bǎtaie de cap

Orice companie ştie ce presupune implementarea unei noi tehnologii: timp pierdut ce duce la pierderea fluxului de muncǎ. Nu acelaşi lucru îl putem spune despre tehnologia VoIP care poate fi implementatǎ chiar şi într-o zi, chiar de la distanţǎ, fǎrǎ prezentǎ vreunui technician.

10. Centralele telefonice digitale VoIP ajutǎ antreprenorii sǎ vândǎ mai mult şi sǎ nu mai piardǎ clienţi

Dacǎ procesezi comanda clientului, nu înseamnǎ cǎ şi vinzi.

A vinde presupune upsell, adicǎ sǎ vinzi ceva suplimentar faţǎ de comanda iniţialǎ sau motivul pentru care clientul te-a apelat. Dacǎ firma ta nu practicǎ aceastǎ tehnicǎ simplǎ de vânzǎri, zilnic, pierzi foarte, foarte mulţi bani.

Cu noile centrale telefonice VoIP poţi înregistra convorbirile telefonice pentru a-ţi şlefui discursul. Astfel, noile tale propuneri vor fi de-a dreptul irezistibile.

În loc de concluzii

Cu zeci de avantaje şi beneficii suplimentare faţǎ de telefonia mobilǎ sau cea fixǎ, cu noile centrale telefonice VoIP, antreprenorii au posibilitatea de a-şi creşte considerabil vânzǎrile, imaginea companiei pe care o reprezintǎ şi a de eficientiza munca cu efort minim.

SCIT TECH Cluj