Telefonul de la firmǎ sunǎ ocupat?
Fata de la recepţie are o zi proastǎ?
Clientul şi-a fǎcut imediat o primǎ impresie despre tine.
Cu greu o mai poţi repara.
Clienții sunt averea ta!
Nu-i mai pierde!
Soluţia? Centralele Telefonice VOIP smart!
Telefonul e cea mai puternicǎ armǎ din lume (La polul opus, fiind impersonal, E-mail-ul e o arma slabǎ pentru cǎ nu poţi transmite emoţii)

#1
Cât te costǎ apelurile pierdute?
Azi, totul e în vitezǎ. Dacǎ nu-i raspunzi imediat, clientul tǎu va pleca în altǎ parte. Concurenţa de-abia aşteaptǎ.
Preia toate apelurile.
#2
Cine are dreptate, clientul sau angajatul tǎu? Cum afli ce anume a spus clientul?
Oamenii au tot felul de dorinţe. E firesc.
Vânzarile tale se rezumǎ la cheful angajatului tǎu de a le îndeplini sau nu dorinţa.
Afacerea ta ajunge chiar sǎ depindǎ de aceste conversaţii.


#3
Nimic nu e mai nociv pentru afacerea ta decât o voce plictisitǎ de viaţǎ
Atunci când sunǎ, clienţii tǎi sunt nerǎbdǎtori. De aceea, o voce caldǎ şi politicoasǎ îi calmeazǎ imediat. Vor aştepta minute în şir fǎrǎ sǎ se încrunte nici mǎcar o secundǎ.
Poţi face asta cu fata de la recepţie? Rǎspunde ea oare cu zâmbetul pe buze şi dupǎ 7 ore de lucru? Zi de zi?
Nu lǎsa ca primul impact cu firma ta sǎ fie o experienţǎ dezastruoasǎ. Clientul nu mai revine dacǎ e tratat prost sau indiferent.
Soluţia este înregistrarea unei voci profesionale feminine care sǎ fie primul impact al clientului cu firma ta.
Centrale telefonice VOIP ASTERISK
Asterisk este un sistem de telefonie matur si puternic, utilizat in construirea solutiilor avansate de comunicatii.
Functioneaza cu o varietate larga de telefoane, incluzand telefoane analogice, ISDN sau VoIP. Mai mult, poate fi utilizat si direct pe calculator sau smartphone, utilizand conexiunea internet.
Soluții personalizate pentru
CALL CENTER
HOTELURI, MOTELURI, PENSIUNI
RESTAURANTE, FOOD DELIVERY
E-COMMERCE
UNITATI DE SERVICE DIVERSE
INSTITUTII PUBLICE
UNITATI DE INVATAMANT
TAXI SAU CURIER RAPID
BIROURI SAU AGENTII
Caracteristici specifice
Definire avansata flux-uri si agenti, cozi de asteptare multiple, integrare CRM, etc.
Apelantul poate alege departamentul sau agentul dorit doar navigand prin meniul virtual cu ajutorul tastelor de la telefon.
Status extensii si setari utilizatori, rapoarte apeluri in interfata web sau prin API.
Doresti un CRM sau vrei sa integrezi CRM-ul tau existent cu centrala Asterisk? Nici o problema, conectorul este deja pregatit.
Mesaje vocale informative automate, cand cineva suna in afara programului de lucru.
Cu un click poti asculta oricand, orice apel, intr-o interfata web prietenoasa.
Redirectionare manuala sau automata a apelurilor atat in interior cat si catre exterior (fix sau mobil).
Toate apelurile intra intr-o coada de asteptare ordonata, in timp ce pe fundal se aude o muzica aleasa de tine.
Cand nu vor sa astepte, clientii iti pot lasa un mesaj vocal.
Trei modalitati de receptionare a listei (direct pe terminal, in interfata web sau din email trimis automat).
Avantaje
- Secretara virtuala
- API complex pentru CRM
- Voce interactiva (IVR)
- Predictibilitatea costurilor
- Voci inregistrate de profesionisti
- Instant & Easy Scale-UP
- Roaming nelimitat, gratuit
- Integrare cu sisteme si proceduri
- Instruire gratuita
Ce pierzi operând fără un astfel de instrument
- Apeluri importante, cand telefonul tau suna ocupat
- Inregistrarea integrala a tuturor apelurilor
- Numar nelimitat de interioare
- Siguranta: orice s-ar intampla, noi ne conectam de la distanta si rezolvam problema imediat
- Update-uri gratuite, regulate, securitate premium
- Imagine: mobilul personal nu poate sustine dezvoltarea unui brand puternic

Oferim
- Creare Centrale Telefonice VoIP Asterisk de la zero sau actualizarea celei existente
- Mentenanta profesionala, adaugari functii, modificare plan apeluri, etc
- Securizare Centrale Telefonice VoIP Asterisk impotriva atacurilor (inclusiv recuperare centrale compromise si resecurizare) precum si monitorizare activa
- Adaugare si modificare meniuri IVR in limba romana si engleza, voce de studio mixata
- Instalare si modificare extensii, cum ar fi: fax to mail, inregistrare apeluri, web CDR (call detalied reports), API pentru integrarea cu alte soft-uri, etc
- Instalare si configurare SMS Gateway: web-to-sms si sms-to-mail
Ce obţii exact de la centrala telefonicǎ virtualǎ?
Beneficiile sunt multiple.
Preluarea tuturor apelurilor telefonice, chiar dacǎ sunǎ 10 clienţi în acelaşi timp
Telefonul tǎu nu va mai suna ocupat niciodatǎ, prin urmare nu mai pierzi niciun client.
Conectarea apelurilor cu baza ta de date – aflǎ instant ce client te sunǎ şi rǎspunde-i personalizat
Acum poţi rǎspunde personalizat tuturor clienţilor – "Bunǎ ziua Maria, bine ai revenit!". Nimic nu te desparte de un client cǎruia îi arǎti respect şi un ton familiar.
Înregistrarea tuturor apelurilor telefonice 24 din 24 de ore
E timpul sǎ afli adevǎrul şi sǎ preiei din nou controlul afacerii
Secretara virtualǎ - Menţinerea unei imagini profesionale prin mesajele automate
Centrala va livra mesajele importante pentru afacerea ta în afara programului de lucru şi în Sǎrbǎtorile legale
Redirecţionarea apelurilor cǎtre departamentul vizat de client
Redirecţionarea apelurilor cǎtre departamentul vizat de client – "Pentru informaţii suplimentare apǎsaţi 1, Pentru facturare apǎsaţi 2, Pentru a fi transferat cǎtre un operator apǎsaţi 3 , samd."
Te protejǎm 24 din 24, 7 zile din 7
Beneficiezi de soluţii avansate de Securitate şi protejarea a datelor. Mai mult detectǎm cu precizie orice neregulǎ şi o remediem în regim de urgentǎ. Astfel, afacerea ta este în siguranţǎ maximǎ.
Ce spun clienții noștri?


