Telefonul de la firmǎ sunǎ ocupat?
Fata de la recepţie are o zi proastǎ?

Clientul şi-a fǎcut imediat o primǎ impresie despre tine.
Cu greu o mai poţi repara.

Clienții sunt averea ta!

Nu-i mai pierde!

Altfel zis, cum poţi sǎ ai o imagine profesionalǎ, iar telefonul tǎu sǎ nu mai sune ocupat niciodatǎ?

Soluţia? Centralele Telefonice VOIP smart!

Telefonul e cea mai puternicǎ armǎ din lume (La polul opus, fiind impersonal, E-mail-ul e o arma slabǎ pentru cǎ nu poţi transmite emoţii)

#1

Cât te costǎ apelurile pierdute?

Azi, totul e în vitezǎ. Dacǎ nu-i raspunzi imediat, clientul tǎu va pleca în altǎ parte. Concurenţa de-abia aşteaptǎ.

Preia toate apelurile. 

#2

Cine are dreptate, clientul sau angajatul tǎu? Cum afli ce anume a spus clientul?

Oamenii au tot felul de dorinţe. E firesc.
Vânzarile tale se rezumǎ la cheful angajatului tǎu de a le îndeplini sau nu dorinţa.

Afacerea ta ajunge chiar sǎ depindǎ de aceste conversaţii.

#3

Nimic nu e mai nociv pentru afacerea ta decât o voce plictisitǎ de viaţǎ

Atunci când sunǎ, clienţii tǎi sunt nerǎbdǎtori. De aceea, o voce caldǎ şi politicoasǎ îi calmeazǎ imediat. Vor aştepta minute în şir fǎrǎ sǎ se încrunte nici mǎcar o secundǎ.
Poţi face asta cu fata de la recepţie? Rǎspunde ea oare cu zâmbetul pe buze şi dupǎ 7 ore de lucru? Zi de zi?

Nu lǎsa ca primul impact cu firma ta sǎ fie o experienţǎ dezastruoasǎ. Clientul nu mai revine dacǎ e tratat prost sau indiferent.

Soluţia este înregistrarea unei voci profesionale feminine care sǎ fie primul impact al clientului cu firma ta.

Centrale telefonice VOIP ASTERISK

Asterisk este un sistem de telefonie matur si puternic, utilizat in construirea solutiilor avansate de comunicatii.

Functioneaza cu o varietate larga de telefoane, incluzand telefoane analogice, ISDN sau VoIP. Mai mult, poate fi utilizat si direct pe calculator sau smartphone, utilizand conexiunea internet.

Soluții personalizate pentru

CALL CENTER

HOTELURI, MOTELURI, PENSIUNI

RESTAURANTE, FOOD DELIVERY

E-COMMERCE

UNITATI DE SERVICE DIVERSE

INSTITUTII PUBLICE

UNITATI DE INVATAMANT

TAXI SAU CURIER RAPID

BIROURI SAU AGENTII

Caracteristici specifice

Definire avansata flux-uri si agenti, cozi de asteptare multiple, integrare CRM, etc.

Apelantul poate alege departamentul sau agentul dorit doar navigand prin meniul virtual cu ajutorul tastelor de la telefon.

Status extensii si setari utilizatori, rapoarte apeluri in interfata web sau prin API.

Doresti un CRM sau vrei sa integrezi CRM-ul tau existent cu centrala Asterisk? Nici o problema, conectorul este deja pregatit.

Mesaje vocale informative automate, cand cineva suna in afara programului de lucru.

Cu un click poti asculta oricand, orice apel, intr-o interfata web prietenoasa.

Redirectionare manuala sau automata a apelurilor atat in interior cat si catre exterior (fix sau mobil).

Toate apelurile intra intr-o coada de asteptare ordonata, in timp ce pe fundal se aude o muzica aleasa de tine.

Cand nu vor sa astepte, clientii iti pot lasa un mesaj vocal.

Trei modalitati de receptionare a listei (direct pe terminal, in interfata web sau din email trimis automat).

Avantaje

Ce pierzi operând fără un astfel de instrument

Oferim

Ce obţii exact de la centrala telefonicǎ virtualǎ?

Beneficiile sunt multiple.

Preluarea tuturor apelurilor telefonice, chiar dacǎ sunǎ 10 clienţi în acelaşi timp

Telefonul tǎu nu va mai suna ocupat niciodatǎ, prin urmare nu mai pierzi niciun client.

Conectarea apelurilor cu baza ta de date – aflǎ instant ce client te sunǎ şi rǎspunde-i personalizat

Acum poţi rǎspunde personalizat tuturor clienţilor – "Bunǎ ziua Maria, bine ai revenit!". Nimic nu te desparte de un client cǎruia îi arǎti respect şi un ton familiar.

Înregistrarea tuturor apelurilor telefonice 24 din 24 de ore

E timpul sǎ afli adevǎrul şi sǎ preiei din nou controlul afacerii

Secretara virtualǎ - Menţinerea unei imagini profesionale prin mesajele automate

Centrala va livra mesajele importante pentru afacerea ta în afara programului de lucru şi în Sǎrbǎtorile legale

Redirecţionarea apelurilor cǎtre departamentul vizat de client

Redirecţionarea apelurilor cǎtre departamentul vizat de client – "Pentru informaţii suplimentare apǎsaţi 1, Pentru facturare apǎsaţi 2, Pentru a fi transferat cǎtre un operator apǎsaţi 3 , samd."

Te protejǎm 24 din 24, 7 zile din 7

Beneficiezi de soluţii avansate de Securitate şi protejarea a datelor. Mai mult detectǎm cu precizie orice neregulǎ şi o remediem în regim de urgentǎ. Astfel, afacerea ta este în siguranţǎ maximǎ.

Ce spun clienții noștri?

Laura Toca
Laura Toca
Director general Clinica Medinst Bucureşti
Aveam 3 numere de telefon, la Telekom, la Digi şi la Orange şi tot nu fǎcem faţǎ. Pierdeam apelurile, iar în plus nu aveam controlul asupra discuţiilor. În plus, nu puteam afla niciodatǎ dacǎ angajaţii sunau înapoi apelurile pierdute. Aşa cǎ în afarǎ de apeluri, am pierdut clienţi şi bani. It-istul nostru mi-a recomandat centralele digitale în cloud şi dupǎ câteva cercetǎri am sunat şi am rezolvat problema. Acum, am o singurǎ operatoare care este în birou cu mine şi am înregistrǎrile tuturor apelurilor cǎ sǎ ştim ce vor clienţii. Precizez cǎ nu mǎ pricep la IT, dar domnii de la SCIT Tech mi-a vorbit pe limba mea şi am înţeles absolut tot. Recomand tuturor o astfel de soluţie.
Dan Iftimie
Dan Iftimie
Atelierul de Pizza Cluj-Napoca
Suntem pizzerie, adicǎ fast-food. Ce nu aveam noi fast, erau rǎspunsurile noastre la apeluri. În plus, fata care rǎspundea la telefoane mai şi încasa şi n-avea acelaşi chef de rǎspuns în fiecare zi. Adicǎ, un haos total. Asta pânǎ am apelat la domnii de la centraletelefonice.ro. Acum, avem o voce superbǎ care rǎspunde de fiecare datǎ foarte frumos, avem înregistrarea apelurilor ca sǎ stim ce vor oamenii. Şi cea mai tare opţiune a fost cea cu identificarea apelurilor. Ştim exact cine sunǎ pentru am legat centrala la baza noastrǎ de date. Recomand tuturor celor care vor claritate şi sǎ elimine haosul din firmǎ.
Lucian Vrăbiescu
Lucian Vrăbiescu
Manager proiect BG Soft
Discuţia a durat fix 15 minute, domnii de la SCIT TECH m-au ascultat cu rǎbdare, iar la final aveam deja o super soluţie. Aveam nevoie să răspundem din România pe un numar de Franța, pentru a fi apelați cu ușurință de către clienții de acolo. O altă cerință era stocarea apelurilor de suport pentru a putea fi reanalizate, cele de noapte în special. Centrala a fost instalatǎ în câteva zile şi nu am avut nici mǎcar o problemǎ cu ea. Totul e impecabil, in special vocea în limba franceză a secretarei virtuale. Profesionalism şi promptitudine: douǎ calitǎţi esenţiale în lumea de azi, calități regăsite din plin la partenerii de la centraletelefonice.ro.