Clienţii se câştigǎ greu! Nu-i mai pierde!

Clienţii se câştigǎ greu! Nu-i mai pierde!

Mereu grǎbiţi, clienţii vor migra la concurenţǎ dacǎ la tine sunǎ ocupat. Ştii prea bine cât de mult te costǎ un client nou, de aceea e de preferat sǎ-i pastrezi pe cei actuali şi sǎ-i fidelizezi.

Centrale-telefonice-voip-asterisk-smart-call-center-inregistrare-apeluri-voce-preturi-antreprenori-profit-maxim-afla-adevarul-pret-beneficii-adevarul-romania-cluj-scit-technology-7
Centrale-telefonice-voip-asterisk-smart-call-center-inregistrare-apeluri-voce-preturi-antreprenori-profit-maxim-afla-adevarul-pret-beneficii-adevarul-romania-cluj-scit-technology-7

Treci acum pe o centralǎ telefonicǎ VoIP şi preia toate comenzile telefonice indiferent cǎ vor suna 2, 10 sau 100 de clienţi în acelaşi timp.

Suntem SCIT TECH din Cluj şi implementǎm rapid tehnologie de ultimǎ orǎ VoIP care ajutǎ antreprenorii din toatǎ ţara sǎ vândǎ mai mult şi sǎ nu mai piardǎ clienţi.

VoIP sau Voice over Internet Protocol denumită și Telefonie IP  este procesul de transmitere a conversațiilor vocale prin legături de date de tip IP sau prin rețele în care este folosit acest protocol.

Altfel zis, tehnologia modernǎ în slujba afacerii tale.

Cu o centralǎ telefonicǎ VoIP, poţi înregistra toate convorbirile cu clienţii.

Cum anume te ajutǎ acest lucru?

Nevoile şi problemele clienţilor tǎi sunt comune de cele mai multe ori.

Aflǎ din înregistrǎrile convorbirilor cele mai des întâlnite obiecţii şi pregǎteşte rǎspunsurile potrivite.

Astfel, îţi şlefuieşti discursul dupǎ nevoile lor. Direct şi la obiect, îi vei surprinde cu noile tale propuneri.

Rezultatul? Dublezi vânzǎrile!

Centrale-telefonice-voip-asterisk-smart-call-center-inregistrare-apeluri-voce-preturi-antreprenori-profit-maxim-afla-adevarul-pret-beneficii-adevarul-romania-cluj-scit-technology-8
Centrale-telefonice-voip-asterisk-smart-call-center-inregistrare-apeluri-voce-preturi-antreprenori-profit-maxim-afla-adevarul-pret-beneficii-adevarul-romania-cluj-scit-technology-8

Cel mai vândut abonament VoIP costǎ doar câţiva zeci de euro pe lunǎ şi acoperǎ majoritatea nevoilor firmelor din România

  • Între 1 şi 10 operatori
  • 2 opţiuni IVR (Interactive Voice Response) (altfel, spus vocea interactivǎ – “apasǎ 1”)
  • SRA (Sistem Recording Announcement)  – mesaje vocale profesionale de studio
  • Orar de funcţionare (surprinde­-ţi clienţii cu mesaje de bun venit personalizate în funcţie de ora apelului – Bunǎ dimineaţa, Bunǎ ziua, Bunǎ seara)
  • Call Recording – Înregistrarea tuturor apelurilor
  • Interfaţǎ CDR (Call Detailed Report) – posibilitatea de a vedea pe laptop tot istoricul de apeluri şi de ascultarea a apelurilor
  • Securitate, monitorizare activǎ (avem grijǎ de centrala ta 24 din 24)

Aflǎ toate beneficiile unei centrale telefonice VoIP şi secretele de creştere a vânzǎrilor la 0376 44 33 22.

Discuţiile sunt personalizate pentru afacerea ta! Îţi garantǎm cǎ vei ieşi în câştig dupǎ o simplǎ discuţie telefonicǎ.