Descriere produs
Ce fel de probleme rezolva o centrala telefonica:
Probleme de imagine si branding:
- Sustine un brand puternic, o afacere de succes
- Creaza impresia unei afaceri puternice, de incredere.
Probleme operationale:
- Lipsa informatiilor privind convorbirile angajatilor cu clientii: se rezolva ascultand inregistrarile
- Greseli care se fac din necunostinta sau voit, care trebuiesc detectate si corectate: informatii incomplete in convorbirile de vanzare, pentru a corecta procesele si pentru training.
- Corecturi necesare in marketing: ascultarea convorbirilor de catre o persoana specializata produce tone de informatii despre clienti si nevoile lor.
Pierderea clientilor:
- Atunci cand telefonul clasic suna ocupat, centrala nu suna niciodata ocupat, preia toate apelurile; totodata furnizeaza liste de apeluri ratate in afara programului.
- Atunci cand un potential client e nehotarat, aplicatia de web call poate face presiune asupra lui in directia apelarii, chiar si numai din curiozitate tehnologica.
- Dificultati in comunicare: orice apel poate fi cu usurinta transferat pe un interior sau pe un numar extern.
- Limitari ale solutiilor de teleconferinta: exista inclusa o solutie cu acces universal, simplu si rapid. Atunci cand este necesara o discutie rapida cu mai multe persoane, solutia universala este apelarea unui numar de teleconferinta, protejat cu PIN.
- Greutati in monitorizarea eficientei campaniilor de marketing: putem oricand sa scoatem sau sa adaugam numere noi de telefon in centrala, pentru a masura rezultatele campaniilor de orice fel. Acestea pot urma un flux propriu, in functie de necesitati.
- Privacy – angajatii care sunt nevoiti sa isi expuna numarul de mobil catre clienti. Se rezolva intrucat pot folosi mobilul cu numarul de centrala.
- Nevoia de a purta discutii cu clientii in cunostinta de cauza: exista angajati noi sau care lucreaza in schimburi care nu au habar de problemele clientilor anteriori. Rezolvam furnizand un CRM gratuit sau un conector cu care centrala se poate conecta la CRM-ul existent.
- Control: sefii simt nevoia, de multe ori pe buna dreptate, sa controleze procesele si discutiile. Astfel, ei pot asculta orice apel sau chiar pot interveni intr-un apel. In timp real sau ulterior.
- Nevoia de flexibilitate, de a putea apela cu castile de pe calculator (maini libere), de pe telefoane clasice, telefoane IP moderne sau de pe telefonul mobil.
- Nevoia de simplitate in managementul infrastructurii de comunicatii de voce.
Avantaje
- Principalul avantaj este faptul ca oferim asistenta completa. Majoritatea zdrobitoare a competitorilor ofera doar echipamente sau un software, iar oamenii fie nu stiu sa le configureze fie nu au resursele necesare pentru a le intretine.
- Din cate stim, competitorii nu ofera inregistrari vocale de studio, ale mesajelor automate; putinii care ofera, o fac de obicei la o calitate semnificativ scazuta. Noi lucram doar cu actori profesionisti, specializati.
- Avem CRM gratuit inclus.
- Oferim atat varianta on premise (instalat la client, one time payment) cat si varianta cloud based (instalat in datacenterul nostru, mentenanta inclusa, monitorizare activa, calitate foarte buna, plati mai mici lunare). Astfel putem prelua atat clienti care doresc sa detina controlul cat si clienti care nu vor sa aiba nici o grija. Sigur, se permite mutarea unui client on premise in cloud si invers.
- Niciodata nu legam clientul de noi. Clientii pot renunta la contract in orice moment. Cand renunta din proprie initiativa, ultima luna o oferim gratuit. Nimeni in RO nu am auzit sa mai procedeze asa. Oferim astfel un mare plus de incredere.
- Oferim o solutie prin care clientii nostri pot fi apelati printr-un simplu click de pe interfata web a paginii acestora. Apelul nu este taxabil, se realizeaza complet gratuit.
Ce ne diferentiaza?
- Vocile inregistrate foarte bune
- CRM gratuit integrat cu centrala
- Lipsa limitarilor care apar in cazul multor centrale: apeluri concurente, numar de interioare, terminale suportate, infrastructura clasica de voce (cablare), etc
- Simplitate, scalabilitate si minimalizare a harware-ului necesar (pana la zero)
- web call – apelare din pagina web fara a utiliza telefonia clasica, conexiune directa si gratuita
- Suntem singurii care ne concentram pe misiunea de a ajuta business-urile sa nu mai piarda clienti si care transmitem acest mesaj.
Ce ne recomandă?
- Intotdeauna livram inainte de termenul asumat
- Avem recenzii reale de la clienti reali, unii fiind brand-uri renumite (de exemplu dekra, bg soft, primarii, scoli, spitale, etc)
- Pentru ca si noi avem incredere in noi insine
- Deoarece in contracte si in ofertele prezentate, le explicam faptul ca nu ii constrangem sa ramana clientii nostri (asa cum sunt ei invatati ca se practica in telecomunicatii), ca pot renunta in orice secunda si fara penalitati
- Centrala noastra suna foarte bine, e usor sa „auzi” cat de bine lucram
- Oferim demonstratii pentru utilizarea produsului.
Detalii produs
- Secretara virtuala: o voce profesionista inregistrata special pentru fiecare client in parte, cu care apelantul ia primul contact. Prima impresie conteaza enorm.
- Capacitatea de a gestiona multiple apeluri simultane, fara a mai suna niciodata ocupat.
- Protejata cu solutii avansate de securitate cibernetica.
- Mod call center: definire avansata flux-uri si agenti, cozi de asteptare multiple, integrare CRM,
- interfata de apelare direct din CRM sau din web app, suporta chiar si peste 100 de apeluri simultane
- IVR (Interactiv Voice Response): Apelantul poate alege departamentul sau agentul dorit doar navigand prin meniul virtual cu ajutorul tastelor de la telefon.
- Rapoarte detaliate si statistici: Status extensii si setari utilizatori, rapoarte apeluri in interfata web sau prin API.
- Integrare cu CRM: Doresti un CRM sau vrei sa integrezi CRM-ul tau existent cu centrala Asterisk? Nici problema, conectorul este deja pregatit.
- CRM propriu: oferim complet gratuit, un CRM gata conectat la centrala pe care o livram.
- Program de lucru si zile libere: Mesaje vocale informative automate, cand cineva suna in afara
- programului de lucru.
- Inregistrare apeluri: Cu un click poti asculta oricand, orice apel, intr-o interfata web prietenoasa.
- Call forward sau transfer: Redirectionare manuala sau automata a apelurilor atat in interior cat si catre exterior (fix sau mobil).
- Music on hold: Toate apelurile intra intr-o coada de asteptare ordonata, in timp ce pe fundal se aude muzica aleasa de tine.
- Voice mailbox sau mesagerie vocala: Cand nu vor sa astepte, clientii iti pot lasa un mesaj vocal.
- Control apeluri ratate: Trei modalitati de receptionare a listei (direct pe terminal, in interfata web sau din email trimis automat).
- WEB call API: Orice potential client poate apela centrala printr-un simplu click pe un buton din pagina web, complet gratuit si fara a utiliza serviciile telefonice clasice.
Soluții nu probleme
- Nu inteleg cum functioneaza centrala, pare prea complicat. Le oferim clientilor consultanta gratuita, 1:1, live cu video, in care le explicam totul, ca pentru incepatori. De asemenea, putem construe impreuna un flux potrivit pentru afacerea lor. Totul este gratuit.
- Nu am incredere in voi ca si in Orange sau Vodafone, sunteti o firma mica. Orange si Vodafone sunt mari, asadar nu au atata grija de un client mic. Pentru noi fiecare client este foarte important, asa ca iti vom oferi toata atentia si respectul cuvenit. Totodata, priveste la testimoniale, firme mari au ales sa colaboreze cu noi si sunt multumiti ani la rand, acestia fiindu-ne clienti si astazi. Iti putem oferi referinte.
- Integrarea cu CRM-ul existent va fi greoaie, costisitoare sau nefunctionala. Furnizam documentatie completa pentru implementare cu orice CRM. Am facut integrari atat cu solutii consacrate cat si cu aplicatii dedicate, dezvoltate strict pentru anumiti clienti. Solutia pe care o oferim este matura in piata, este deja la versiunea 17 si functioneaza pe piata inca din 1999. Tot ce este greoi preluam noi, interfata client este foarte intuitiva si usor de operat. Oferim si instruire.
- Pierd clienti chiar din cauza centralei deoarece unii nu agreaza sa le raspunda un robot si nu vor sa astepte ca sa ajunga la operator. Altii nu ar suna niciodata la un numar fix intrucat au nevoie sa vorbeasca direct cu cineva anume. Robotul poate opera asa cum va place. Poate sa nici nu intervina in flux, configuratia optima este cea in care clientii vostri se simt confortabil. Avem plaja de numere negeografice (prefix 0376) care pot fi introduse in centrala, iar apelurile pe mobile pot fi deviate fara ca apelantul sa stie, catre centrala, in asa fel incat senzatia lui sa ramana ca a sunat pe mobil. Pe de alta parte, o companie care doreste sa scaleze, nu se mai poate baza pe relatia exclusiv personala cu o clientul, intrucat acea persoana nu se poate multiplica. Migram pe proceduri si sistematizare, unde centrala ajuta foarte mult.
- Clientii stau prea mult in apel pana raspunde cineva: Daca nu raspunde nimeni in x secunde, centrala poate apela alte interioare pe scara ierarhica, sau chiar telefoane mobile. In plus, poti mari numarul persoanelor care raspund, apelurile fiind distribuite inteligent pentru a micsora enorm de mult timpul de asteptare.
- E prea scump. Te temi ca nu cumva pretul centralei sa depaseasca profitul pe care il aduce? Ce crezi ca va costa mai mult, clientii pierduti sau centrala? Sunt cel putin doi parametrii de luat in calcul: costul pierderii unui client (lifetime value of a client) si cresterea valorii companiei si a brandului prin folosirea unei centrale profesioniste. Sigur, poti testa centrala iar noi iti oferim posibilitatea de a rezilia in orice clipa, fara nici o penalizare, indiferent de motiv.
- Am contract cu orange/vodafone/etc si nu pot renunta fara penalitati. Putem negocia sau cere acelui furnizor trecerea la sistemul de telefonie digitala VoIP. Daca nu ne ofera conditii bune, redirectionam apelurile (de obicei gratuit) catre numarul de centrala. Dupa ce contractul expira, poate fi reziliat. In plus, compara te rugam valoarea penalitatilor cu costul unui client pierdut si fa un calcul de oportunitate.
- Merge rau internetul la locatie. Deci va putem fi de folos cu mai mult decat o simpla centrala. Intamplator sau nu, ne ocupam si de retele. Putem negocia cu furnizorii in numele dvs si sa punem totul la punct. Internetul perfect functional este o cerinta de baza in orice companie.
- Nu as vrea sa platesc lunar, vreau centrala mea. Avem si solutii fizice, care se pot instala la sediul clientului, devenind proprietatea acestuia.
- Nu vreau sa am pe cap inca o grija – a centralei. Nici o problema, hostam centrala in datacenterul nostru si ne ocupam noi de fiecare aspect al functionalitatii, securitatii si operarii acesteia.
Beneficii
- Universalitate: Se poate adapta fluxului a peste 80% din companiile din RO, indiferent de domeniul de activitate sau dimensiune.
- Scalabilitate: Foarte usor de modificat din orice punct de vedere, poate creste traficul si numarul de utilizatori/locatii fara a fi nevoie de alt sistem. Poate suporta pana la 2000 de interioare si sute de apeluri simultane pe acelasi numar.
- Secretara virtuala: Centrala raspunde interactiv, informand apelantul si directionandu-l catre departamentul/persoana potrivita
- Rapoarte si statistici: Acces la informatii detaliate direct in pagina de admin web, cat si in alte interfete (cum ar fi de exemplu CRM-ul propriu): apeluri ratate, statistici generale sau pe utilizator, lista completa a apelurilor si durata acestora, functie de cautare rapida
- Integrare CRM: Centrala poate fi integrata cu aplicatii de tip CRM, astfel utilizatorul poate afla informatii extinse despre apelant si interactiunea acestuia cu compania, chiar inainte de a prelua apelul
- CRM gratuit: CRM complex pe partea de gestionare a relatiei cu clientii, gata conectat la centrala si functional din prima clipa. Un produs matur, existent pe piata de multi ani.
- WEB call: Oferim o solutie prin care clientii nostri pot fi apelati printr-un simplu click de pe interfata web a paginii acestora. Apelul nu este taxabil, se realizeaza complet gratuit.
- Program de lucru si sarbatori legale: In afara programului de lucru, centrala poate reda un mesaj vocal, dupa care inchide apelul. De asemenea, se poate reda un mesaj specific in zilele libere si in sarbatorile legale.
- Inregistrare apeluri: Toate apelurile sunt integral inregistrate si pot fi reascultate din lista de apeluri (aplicatia web) sau din alte aplicatii, daca au fost configurate pentru un asemenea scop. Astfel, informatiile pot fi utilizate pentru a demonstra ceva, pentru informare suplimentara, training-uri, culegere informatii diverse.
- Transfer universal: Orice apel poate fi transferat catre orice interior disponibil sau catre orice alt numar de telefon extern, in timp ce apelantul este pus scurt in asteptare. Secretariatul poate purta chiar si o scurta conversatie cu destinatarul apelului inainte sa-i fie transferat apelantul initial.
- Lista apeluri ratate: Exista mai multe modalitati de a accesa lista cu apeluri ratate: direct pe telefon in lista de apeluri ratate, intr-una din aplicatiile web (existenta sau externa) sau prin email.
- Teleconferinta: Cu apelare directa pe un anumit numar din afara sau de pe un interior, oricine poate intra intr-o teleconferinta in care toata lumea poate vorbi. Secure (cu acces pe baza de pin) sau deschis (fara autentificare). Sigur ca si acest tip de apel se inregistreaza.
- Numere de campanie pentru marketing: Putem oricand sa scoatem sau sa adaugam numere noi de telefon in centrala, pentru a masura rezultatele campaniilor de orice fel. Acestea pot urma un flux propriu, in functie de necesitati.
- Voce profesionala: Inregistrarea vocilor noastre se realizeaza in studio de radio, de catre crainici profesionisti. Vocea se mixeaza dinamic cu muzica din fundal si poate fi modificata din postprocesare in asa fel incat sa reflecte varsta dorita de fiecare client (de exemplu poate fi voce de copil, adult de 40 de ani, sau o persoana in varsta)
- Siguranta: Indiferent ce se intampla, ne putem conecta rapid si rezolva orice problema, de la distanta. Efectuam update-uri gratuite, regulate. Monitorizam parametrii tehnici si de securitate cu ajutorul unui server specializat, intervenind oridecate ori este nevoie.
- Imagine : Un telefon mobil sau un fix care suna ocupat nu poate niciodata oferi o imagine serioasa unei companii care doreste sa creasca si sa nu piarda clienti. Centralele noastre sunt construite pentru business-uri puternice, oferind o imagine puternica si credibila in fata clientilor.