Telefonul de la firmǎ sunǎ ocupat?
Fata de la recepţie are o zi proastǎ?

Clientul şi-a fǎcut imediat o primǎ impresie despre tine.
Cu greu o mai poţi repara.

Clienţii sunt averea ta!

Nu-i mai pierde!

 

Te-ai dezvoltat în ultimii ani şi pui la dispoziţia clienţilor numere de telefon aflate în diverse reţele.

Nu-i nimic rǎu în asta, chiar e o mişcare inteligentǎ de marketing ca sǎ salvezi banii clienţilor pentru apelurile cǎtre tine. Mai mult, ideea ta a fost sǎ nu sune ocupat niciodatǎ, iar angajaţii tǎi sǎ preia toate apelurile.

Toate bune pânǎ aici.

Realitatea: cu toate eforturile tale, telefonul tǎu sunǎ ocupat, iar fata de recepţie nici nu mai ştie ce telefon sǎ aleagǎ primul dintre cele care sunǎ.

Pentru cǎ nu ai auzit ce anume a vorbit angajatul de recepţie cu clienţii tǎi, iaraşi nu ştii adevǎrul.

Din înregistrarea convorbirilor, nu cauţi neapǎrat un vinovat. Ideea e alta.

Oamenii au tot felul de dorinţe. E firesc.

Dacǎ tu nu afli ce-i doare, nu le poţi propune produsele şi serviciile tale.

Vânzarile tale se rezumǎ la cheful angajatului tǎu de a le îndeplini sau nu dorinţele.

Afacerea ta ajunge chiar sǎ depindǎ de aceste conversaţii.

Altfel spus, pierzi bani.

Nu mai zicem de banii de publicitate pe care îi pierzi pentru cǎ nu vinzi, deşi oamenii ajung la tine.

Pǎcat de investiţiile pe care le-ai fǎcut, de nopţile nedormite, de truda şi de timpul tǎu.

Ce se întâmplǎ cu clienţii tǎi? I-ai pierdut, iar concurenţa îi aşteaptǎ cu braţele deschise.

Un angajat neinstruit poate sǎ distrugǎ reputaţia firmei. În plus, dacǎ nu ştie sǎ vândǎ, totul se cam transformǎ în haos.

Nu eşti singur. În situaţia asta, se aflǎ mii de antreprenori români.

Şi DA, de acord cu tine, nu prea mai ai cu cine lucra în ţara asta.

Cu haosul nu poţi face profitul la care visezi. Niciodatǎ.

Hai sǎ punem lucrurile în ordine. Sǎ stabilim acest moment ca fiind punctul zero.

Soluţia?

CENTRALA TELEFONICǍ VOIP

Centrala telefonicǎ VOIP este o soluţie modernǎ de preluare şi înregistrare a apelurilor prin Cloud.

N-ai nevoie decât de nişte cǎşti conectate la laptop-ul tǎu. De restul ne ocupǎm noi.

Suntem SCIT TECH din Cluj şi te ajutǎm sǎ-ţi creşti afacerea, oriunde ai fi în lume!

(VOIP în engleză = Voice Over Internet Protocol)

Imagineazǎ-ţi cum o voce politicoasǎ, calmǎ la orice orǎ din zi şi din noapte rǎspunde în locul fetei de la recepţie, cea cu voce plictisitǎ de viaţǎ dupǎ 7 ore de lucru şi o ceartǎ cu prietenul ei.

Cam cât ar câştiga în plus firma ta?

Urmǎreşte mai jos un scurt videoclip despre înregistrarea vocilor profesionale pentru noua ta centralǎ telefonicǎ VoIP.

Ai la dispoziţie voci diferite în funcţie de stilul care se potriveşte cel mai bine afacerii tale.

Imagineazǎ-ţi cum poţi afla adevǎrul din discuţiile telefonice înregistrate cu clienţii.

Ce s-ar întâmpla dacǎ ai intui tot ce-şi doresc clienţii tǎi?

S-ar dubla sau nu vânzǎrile?

O simplǎ întrebare de genul “Doriţi şi produsul sau serviciul x” poate sǎ-ţi dubleze profitul.

Se numeşte UPSELL şi dacǎ firma ta nu practicǎ aceastǎ tehnicǎ simplǎ de vânzǎri, zilnic, pierzi foarte, foarte mulţi bani.

De exemplu, dacǎ vinzi pizza, un upsell ar fi ceva dulce. Întrebarea ar putea fi – Ce vǎ place mai mult, tiramisu sau amandina?

Dacǎ vinzi servicii medicale, un upsell ar putea fi un serviciu suplimentar, aflat acum la ofertǎ.
Dacǎ tot veniţi la noi pentru EKG, ar fi bine sǎ profitaţi de ofertǎ sǎ mergeţi şi la oftalmologie. Avem promoţie la consultaţii de la 100 lei la 50 lei, valabil numai luna aceasta.

Se cam dubleazǎ încasǎrile, nu-i aşa?

Sunǎ tare bine, dar mi se potriveşte? E pentru mine?

Telefonul e cea mai puternicǎ armǎ din lume. De ce? Pentru cǎ poţi transmite emoţii.

Un zâmbet “chiar se vede” de la celǎlalt cǎpǎt al firului.

Aşa, şi?

La telefon rezolvi toate obiecţiile clienţilor, la telefon închizi vânzarea, la telefon îi determini sǎ cumpere mai mult, la telefon, clientul tǎu decide dacǎ va face sau nu afaceri cu tine.

Mai mult, vocea de întâmpinare îi dicteazǎ clientului tǎu dacǎ firma ta este de încredere sau nu.

Deci, dupǎ cum bine vezi, nici nu mai conteazǎ calitatea produselor şi a serviciilor tale, dacǎ oamenii nu mai ajung la tine.

De aceea, cu centrala telefonicǎ de la noi, vei fi asigurat cǎ vei face bani.

Îţi salveazǎ timp şi bani. Datoritǎ centralei, vei cǎpǎta acea imagine de companie mare, ceea ce se traduce într-un mare, mare plus la capitolul CREDIBILITATE.

BENEFICII

Ce obţii exact de la centrala telefonicǎ virtualǎ?

Preluarea tuturor apelurilor telefonice, chiar dacǎ sunǎ 10 clienţi în acelaşi timp

Telefonul tǎu nu va mai suna ocupat niciodatǎ, prin urmare nu mai pierzi niciun client.

Conectarea apelurilor cu baza ta de date – aflǎ instant ce client te sunǎ şi rǎspunde-i personalizat

Acum poţi rǎspunde personalizat tuturor clienţilor – "Bunǎ ziua Maria, bine ai revenit!". Nimic nu te desparte de un client cǎruia îi arǎti respect şi un ton familiar.

Înregistrarea tuturor apelurilor telefonice 24 din 24 de ore

E timpul sǎ afli adevǎrul şi sǎ preiei din nou controlul afacerii

Secretara virtualǎ - Menţinerea unei imagini profesionale prin mesajele automate

Centrala va livra mesajele importante pentru afacerea ta în afara programului de lucru şi în Sǎrbǎtorile legale

Redirecţionarea apelurilor cǎtre departamentul vizat de client

Redirecţionarea apelurilor cǎtre departamentul vizat de client – "Pentru informaţii suplimentare apǎsaţi 1, Pentru facturare apǎsaţi 2, Pentru a fi transferat cǎtre un operator apǎsaţi 3 , samd."

Te protejǎm 24 din 24, 7 zile din 7

Beneficiezi de soluţii avansate de Securitate şi protejarea a datelor. Mai mult detectǎm cu precizie orice neregulǎ şi o remediem în regim de urgentǎ. Astfel, afacerea ta este în siguranţǎ maximǎ.

M-ai convins. Cât costǎ?

Cel mai vândut abonament costǎ 68 euro+TVA şi acoperǎ majoritatea nevoilor firmelor din România

  • Maxim 10 operatori
  • 2 opţiuni IVR (Interactive Voice Response) (altfel, spus vocea interactivǎ – “apasǎ 1”)
  • SRA (Sistem Recording Announcement) 4 mesaje vocale profesionale de studio
  • Orar de funcţionare (surprinde­-ţi clienţii cu mesaje de bun venit personalizate în funcţie de ora apelului – Bunǎ dimineaţa, Bunǎ ziua, Bunǎ seara)
  • Call Recording – Înregistrarea tuturor apelurilor
  • Interfaţǎ CDR (Call Detailed Report) – posibilitatea de a vedea pe laptop tot istoricul de apeluri şi de ascultarea a apelurilor
  • Securitate, monitorizare activǎ (avem grijǎ de centrala ta 24 din 24)

Taxa de instalare costǎ 90 euro+TVA şi se achitǎ o singurǎ data, la semnarea contractului.

Nu existǎ alte costuri ascunse.

 

Mai ieftin decât te aşteptai, nu-i aşa?

Pune în balanţǎ şi cântǎreşte valoarea adaugatǎ considerabilǎ pe care o primeşti versus preţul plǎtit pe lunǎ.

Acum, te rugǎm sǎ completezi formularul de mai jos şi apoi, sǎ aştepţi telefonul nostru.

Te vom suna ca sǎ configurǎm totul în funcţie de nevoile tale, de situaţia ta exactǎ.

Vei primi rǎspunsuri la toate întrebǎrile care te frǎmântǎ, iar discuţia va fi una plǎcutǎ, pe înţelesul tǎu. 

Vom traduce toţi termenii de specialitate (câteodatǎ prea stufoşi, de acord) în beneficii pentru tine.

RISCUL TǍU = ZERO! Ai 30 de zile la dispoziţie sǎ faci toate testele posibile. Dacǎ din orice motiv nu vei fi pe deplin mulţumit, îţi returnǎm banii, fǎrǎ sǎ ne dai nici o explicaţie.

Şi asta nu e tot. Suntem experţi în IT, prin urmare, ne poţi cere pǎrerea în mod gratuit despre toate problemele tale din acest vast domeniu. Avem cu siguranţa o soluţie care te va face sǎ te simţi eliberat.

Suntem bucuroşi sǎ-ţi fim de folos.

Soluţiile personalizate pe care le vei primi, reprezintǎ cheia succesului tǎu.

Testimoniale

Ce spun clienţii noştri?

Aveam 3 numere de telefon, la Vodafone, la Digi şi la Orange şi tot nu fǎcem faţǎ. Pierdeam apelurile, iar în plus nu aveam controlul asupra discuţiilor. În plus, nu puteam afla niciodatǎ dacǎ angajaţii sunau înapoi apelurile pierdute. Aşa cǎ în afarǎ de apeluri, am pierdut clienţi şi bani. It-istul nostru mi-a recomandat centralele digitale în cloud şi dupǎ câteva cercetǎri am sunat şi am rezolvat problema. Acum, am o singurǎ operatoare care este în birou cu mine şi am înregistrǎrile tuturor apelurilor cǎ sǎ ştim ce vor clienţii. Precizez cǎ nu mǎ pricep la IT, dar domnii de la SCIT Tech mi-a vorbit pe limba mea şi am înţeles absolut tot. Recomand tuturor o astfel de soluţie.
Laura Toca
Director general Clinica Medinst Bucureşti
Suntem pizzerie, adicǎ fast-food. Ce nu aveam noi fast, erau rǎspunsurile noastre la apeluri. În plus, fata care rǎspundea la telefoane mai şi încasa şi n-avea acelaşi chef de rǎspuns în fiecare zi. Adicǎ, un haos total. Asta pânǎ am apelat la domnii de la centraletelefonice.ro. Acum, avem o voce superbǎ care rǎspunde de fiecare datǎ foarte frumos, avem înregistrarea apelurilor ca sǎ stim ce vor oamenii. Şi cea mai tare opţiune a fost cea cu identificarea apelurilor. Ştim exact cine sunǎ pentru am legat centrala la baza noastrǎ de date. Recomand tuturor celor care vor claritate şi sǎ elimine haosul din firmǎ.
Dan Iftimie
Atelierul de Pizza Cluj-Napoca
Discuţia a durat fix 15 minute, domnii de la centraletelefonice.ro m-au ascultat cu rǎbdare, iar la final aveam deja o super soluţie. Durerile mele de cap erau cauzate de pierderea apelurilor şi vocea angajatei mele. Acum am o secretarǎ virtualǎ mai fainǎ decât la Vodafone. Centrala a fost instalatǎ de câteva zile şi nu am avut nici mǎcar o problemǎ cu ea. Totul e impecabil. Profesionalism şi promptitudine. Sunt douǎ calitǎţi esenţiale într-o lume a concurenţei, o lume în care se taxeaza chiar şi cea mai mica greşeala.
Niculina Melinte
administrator afacere

Te afli într-o companie bunǎ. Vino cu toatǎ inima. Iatǎ pentru cine lucrǎm:

Cere informaţii suplimentare chiar acum. Consultaţia e gratuitǎ şi nu te obligǎ la nimic.

Obţine o cotaţie

    Copyright @SCIT TECH SRL Cluj Napoca. 

    Toate drepturile rezervate.