Întrebări frecvente

Putem folosi SIM-urile noastre pentru serviciul de call center?

Da, oferim și serviciu de SIM Hosting ceea ce înseamnă că puteți păstra în continuare cartelele SIM pe care le dețineți.

Putem folosi, în continuare, numărul nostru de telefon?

Da, puteți porta la noi numărul dvs. de telefon indiferent de rețeaua din care ai făcut parte în prealabil.

Funcționează aplicația de call center și de pe mobil?

Da, dar nu recomandăm deoarece se poate pierde semnalul și, implicit, conexiunea la internet.

Ne oferiți și training pentru folosirea platformelor?

Da, oferim training cu privire la folosirea platformelor și a dispozitivelor pe care le oferim. Mai mult, oferim suport tehnic 24/24 – oricând întâmpini o problemă sau când ai o nelămurire poți apela cu încredere iar noi vom încerca să îți răspundem cu promptitudine.

Care este prețul unui minut de voce?

Prețul unui minut de voce național fix și/sau mobil este de 1.9 cenți/minut.